نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مرکز مشاوره زوجین

مشاوره زوجین و مراجعه به بهترین مرکز مشاوره زوجین برای حل مشکلات افراد بهترین انتخاب می تواند باشد. بسیاری از زوجینی که به روانشناس زوجین برای حل اختلافات خود مراجعه می کنند درگیر یک سری اختلافات بسیار کوچک هستند که با گذشت زمان تبدیل به اختلافات بزرگ تری شده است. و توانسته آرامش را از زندگی آن ا از بین ببرد.

مشاور زوجین در ابتدای مراجعه یک زوج ایتدا با انجام مصاحبه و انجام تست های روانشناسی، چنان چه مشکلی در هز یک از افراد وجود داشته باشد ابتدا روانشناس به تشخیص و درمان روانشناسی آن می پردازد و بعد از آن زوج درمانی در کلینیک روانشناسی زوجین را آغاز می کند.

کسانی که به مرکز مشاوره زوجین برای حل مشکلات رابطه خود مراجعه می کنند باید متعهد باشند تا در جلسات شرکت نمایند و برای حل مشکلاتشان با دکتر روانشناس زوجین همکاری کنند. در ابتدای روند مشاوره، مشاور زوجین در طی مراحل مختلف از زوجین می خواهد تا خواسته ها و مشکلاتشان از یکدیگر را بنویسند تا در جلسات با حضور مشاور درباره آنها صحبت کنند.

مشاور زوجین حتما به زوجین پیشنهاد می کند تا در جلسات مشاوره این لیست را بازخوانی کنند زیرا در این جلسات سه نفره مشاور می تواند لحن کلام و صحبت های مراجع را به گونه ای که ایجاد درگیری ننماید اصلاح کند. روانشناس زوج درمانی از افراد می خواهد تا از بیان کلماتی که آنها را دچار عصبانیت نسبت به یکدیگر می کند بپرهیزند و از کنایه و توهین جدا بپرهیزند.

مشاوره زوجین در طی جلسات مشاوره به زوجین ها می آموزد تا برای حفظ روابط پایدار با یکدیگر چگونه مشکلات و مسائل مختلف را بر طرف کنند و راه های کنترل بحران های خانوادگی را به افراد آموزش می دهد. در واقع مشاوره زوجین به مراجعین آموزش می دهد چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند، چگونه مشکلاتشان را حل کنند و چگونه با یکدیگر ارتباط مواثر داشته باشند.

در بهترین مرکز مشاوره زوجین از مشاورین زیادی استفاده می شود که همگی جزو بهترین مشاوران روانشناسی هستند وبهترین خدمات روانشناسی را ارائه می دهند. چنانچه کسانی که برای زوج درمانی به یک مرکز مشاوره زوج درمانی خوب مراجعه کرده باشند برای حل بخش های مختلف و اختلالات روانی به دکتر روانشناس حرفه ای که در آن حیطه درمانی فعالیت می کند ارجاع داده می شود.

بهترین مرکز مشاوره زوجین

مشاوره زوچین، مشاوره سکس تراپی و مشاوره خانواده از نمونه هایی هستند که بسیاری از زوجین برای حل مشکلات خود تمایل به مراجعه از آن ها دارند. یک مرکز مشاوره زوجین معتبر شامل بهترین خدمات برای ارائه  روانشناسی با بهترین هزینه می باشد تا مراجعین از درجات مختلف جامعه بتوانند با استفاده از آن بر مشکلات خودغلبه کنند.

برای آشنایی با بهترین کلینیک مشاوره زوجین می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و مقاله انتخاب بهترین مرکز مشاوره زوجین را مطالعه کنید و یا بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

متخصص زوج درمانی و مراجعه به مراکز مشاوره زوج درمانی برای حل مشکلات زوجین بهترین انتخاب است. بسیاری از زوجینی که به بهترین روانشناس زوج درمانی برای حل اختلافات خود مراجعه می کنند بیش از مشکل درگیر سوءتفاهم هایی هستند که به خاطر بیان نشدن در زمان مناسب تبدیل به مشکلات زیادی شده است.مشاور زوج درمانی در ابتدای مراجعه زوجین با کمک مصاحبه و انجام تست های روانشناسی، چنان چه اختلالی در زوجین وجود داشته باشد ابتدا روانشناس به تشخیص و درمان روانشناسی آن می پردازد و بعد از آن زوج درمانی در کلینیک روانشناسی زوج درمانی انتخاب نو آغاز می شود.

کسانی که به مرکز مشاوره زوج درمانی برای حل مشکلاتشان مراجعه می کنند باید متعهد باشند تا در جلسات شرکت نمایند و برای حل مشکلاتشان با دکتر روانشناس زوج درمانی همکاری کنند. مشاور روانشناس در طی مراحل مختلف از زوجین می خواهد تا خواسته ها و مشکلاتشان با یکدیگر را بنویسند تا در جلسات با حضور مشاور درباره آنها صحبت شود. مشاور روانشناس حتما به زوجین پیشنهاد می کند تا در جلسات مشاوره این لیست را بازخوانی کنند زیرا در این جلسات سه نفره مشاور می تواند لحن کلام و صحبت های مراجع را به گونه ای که ایجاد درگیری ننماید اصلاح کند. روانشناس زوج درمانی از افراد می خواهد تا از بیان کلماتی که آنها را دچار عصبانیت نسبت به یکدیگر می کند بپرهیزند و از کنایه و توهین استفاده نکنند.

 

دکتر روانشناس در طی جلسات مشاوره به زوجین می آموزد تا برای حفظ روابط پایدار با یکدیگر چگونه مشکلات و مسائلشان را بر طرف نمایند و راه های کنترل بحران های خانوادگی را به افراد آموزش می دهند. در واقع مشاور خوب روانشناس به مراجعین آموزش می دهد چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند، چگونه مشکلاتشان را حل کنند و چگونه با یکدیگر ارتباط مواثر داشته باشند.

در بهترین کلینیک های روانشناسی از مشاورین روانشناس زیادی استفاده می شود که همگی جزئ بهترین مشاوران روانشناسی هستند وبهترین خدمات روانشناسی را ارائه می دهند. چنانچه کسانی که برای زوج درمانی به یک مرکز مشاوره زوج درمانی خوب مراجعه کرده باشند برای حل بخش های مختلف و اختلالات روانی به دکتر روانشناس حرفه ای که در آن حیطه درمانی فعالیت می کند ارجاع داده می شود.

مشاوره افسردگی ، مشاوره سکس تراپی و مشاوره خانواده از نمونه هایی هستند که بسیاری از زوجین برای حل مشکلات خود تمایل به استفاده از آن ها دارند. یک کلینیک روانشناسی معتبر شامل بهترین پکیج برای ارائه خدمات روانشناسی با بهترین هزینه می باشد تا مراجعین از درجات مختلف جامعه بتوانند با استفاده از آن بر مشکلات خود فائق آیند.



:: برچسب‌ها: مرکز مشاوره زوجین , کلینیک شیوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مرکز مشاوره زوجین 

در مرکز مشاوره زوجین ، مشاوره زوجین سعی می کند با تحلیل شخصیت و رابطه ی دو طرف، با هدف  کمک به آن زوج برای حل مشکلات بین آ نها است. چنانچه زوجی در رابطه عاطفی یا زناشویی دچار مشکلاتی شوند و احساس کنند دیگر نباید ادامه بدهند و بپندارند که دیگر نمی توانند خودشان مشکلشان را حل کنند، این نشان دهنده آن است که باید به یک مرکز مشاوره زوجین سریعا مراجعه کنند. 

مرکز مشاوره زوجین باید با حساس ترین نکات انتخاب شود زیرا بسیاری از افرادی هستند که در صورت انتخاب غلط یک مرکز مشاوره زوجین هم وقت و هم پول خود را هدر می دهند . در این صورت رابطه ای که ممکن است مشکلات آن ها در طی زمان حل شود، به جدایی ختم می شود.

ما در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز مشاوره زوجین را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با مطالعه این مقاله با بهترین مرکز مشاوره زوجین آشناییت کاملی پیدا کنید سپس در صورت وجود مشکل سریعا به آن مراجعه بفرمایید. بنابراین با ما همراه باشید.

اگر شما به دنبال بهترین کلینیک روانشناسی در تهران هستید، کلینیک شیوا با توجه به مشاورانی که در زمینه مشاوره زوجین دارد، به عنوان بهترین کلینیک شناخته شده است. زیرا ما سعی کردیم در این مقاله معیار انتخاب یک مرکز مشاوره زوجین خوب را بر اساس مشاوران و روانشناسان آن مرکز انتخاب کنیم.

بهترین مرکز مشاوره زوجین

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مرکز مشاوره زوجین بپردازیم. مرکز مشاوره زوجین باید یک سری ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که شما می توانید برای آشنایی با آن به ادامه مقاله مراجعه کنید.

اولین و مهم ترین ویژگی مرکز مشاوره زوجین حضور یک مشاور و یا روانشناسی زوجین حرفه ای است. هر چه مشاور و روانشناس موجود توانایی زیادی در زمینه مشاوره زوجین داشته باشد، می توان گفت آن مرکز به عنوان بهترین مرکز مشاوره زوجین شناسایی می شود. یکی از مرکز مشاوره زوجین که در تهران قرار دارد و توانسته افراد زیادی را درمان کند، مرکز مشاوره زوحین شیوا است. این مرکز مشاوره به دلیل حضور مشاوران بسیار توانمند و با تجربه ب بهترین مرکز مشاوره زوجین شناخته شده است. 

خدمات کلینیک روانشناسی شیوا

مشاوره فردی و بزرگسال

مشاوره طلاق

مشاوره زوجین

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره کودک و نوجوان

مرکز مشاوره شیوا دارای بهترین مشاوران و روانشناسان در گرایش های مختلف می باشد، اگر شما در زمینه خدمات بالا نیاز به مشاوره دارید، می توانید به این کلینیک روانشناسی مراجعه کنید.

در صورتی که شما درگیر مشکلاتی از مانند عدم کنترل تعارض، عدم توانایی حل مسئله، افزایش صمیمیت، عدم مدیریت مشاجرات، عدم سازگاری با تغییرات بزرگ مثل خیانت و... هستید، می‌توانیدبه مرکز مشاوره شیوا مراجعه بفررمایید.

برای مطالعه مقاله مرکز مشاوره زوجین می توانید وارد سایت شیوا شوید و مقاله ای را که در این زمینه نوسته ایم را مطالعه بفرمایید. و همینطر می توانید بر روی کله بهترین مرکز مشاوره زوجین کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مرکز مشاوره زوجین , کلینیک شیوا , مشاجره , طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زوج درمانگر

مهم‌ترین عواملی که در رابطه زوجی و زوج درمانی موثر هستند را بررسی و مورد توجه قرار می دهند. این بررسی بر اساس اطلاعاتی است که از زوجین به دست می آورد. بنابراین اولین کاری که زوج درمانگر انجام میدهد، صحبت با زوجین و کسب اطلاعات از دو طرف است.

زوج درمانگر سعی می کند اطلاعات زیر را بدست آورد: 


خصوصیات عینی و واقعی زوج ها:

تا مدت‌ها تصور می‌شد که مشابهت در متغیر‌هایی از قبیل شخصیت، سن، وضعیت اقتصادی اجتماعی، ارزش‌ها، اعتقادات مذهبی، قومیت و سایر موارد در ثبات و رضایتمندی ارتباط موثر است. این موارد هنوز هم پابرجاست اما نتیجه تحقیقات اخیر در این موارد پیچیده و متفاوت است.

این خصوصیات شامل موارد زیر می باشد.

این مواردی که قصد توضیح آن ها را داریم بسیار تاثیر گذار هستند در یک رابطه. 

۲. مذهب:

آیا میزان مذهبی بودن یا نبودن ما تاثیری در روابط زناشویی مان دارد؟
در مورد مذهب‌هایی همچون مسیحیت و یهودیت و اغلب در کشور‌های اروپایی  زوج درمانگر مطالب جالبی را نشان داد و آن این بود که زوج‌هایی که با هم کیشان خود ازدواج کرده بودند پیوند مذهبی و قومی را عاملی جهت درک متقابل می‌دانستند و آنهایی که با غیر هم کیشان خود ازدواج کرده بودند فکر می‌کردند که بحث تفاوت‌ها صمیمیت بین آنها را عمیق‌تر نموده است.

البته در مواردی هم عدم توافق در مورد مسایل مذهبی بدون در نظر گرفتن شرایط ازدواج ممکن است منجر به نارضایتی زناشویی شود. تحقیقات روان شناسان در ایران و در بین مسلمانان نشان داد که میزان مذهبی بودن، رضایت زناشویی را پیش بینی می‌کند و مذهبی بودن با رضایت زناشویی رابطه همبستگی مثبت و مفیدی دارد.

۳. قومیت:

تحقیقات اخیر مشاوران زوج درمانی و روانشناسان در مورد ازدواج‌های بین قومی، تصور کلیشه‌‌ای در مورد این مساله را که این نوع ارتباطات محکوم به شکست است را رد می‌کند.

البته طبیعتا مشکلات فراوانی بر سر راه آنها است اما برخی زوج درمانگران معتقد‌‌اند که زوج‌های برون قومی به شرطی می‌توانند موفق باشند که تفاوت‌ها را درک نموده نه که تحمل کنند و این در صورتی ممکن است که زوج‌ها هر یک فرهنگ ارتباطی خاص خود را در نظر گرفته و یکدیگر را در رشد شخصیتی خویشتن به لحاظ تفاوت فرهنگی موثر بدانند.

۴. سطح روان شناختی:

تفاوت‌های فردی در سطح روان شناختی مثل سابقه تروما با عملکرد زوج‌ها مرتبط است. زوج درمانگر  ها با در نظر گرفتن اطلاعات روانشناختی زوج‌های تحت درمان که هر دوی آنها به نوعی از سو استفاده‌های دوران کودکی رنج می‌برند با زوج‌هایی که فقط یکی از آنها دارای چنین سابقه‌‌ای بود و همچنین زوج‌هایی که هیچ یک از آنها دارای چنین سابقه‌هایی بوده است مقایسه کرده‌‌اند و نتایج حاکی از آن است که هر کدام از این زوج‌ها به میزان آسیب دیدگی؛ به مراتب از رضایتمندی کمتری در زندگی زناشویی برخوردار بودند.

۵. فرزندان:

یکی دیگر از متغیر‌های مورد توجه زوج درمانگران، وجود یا عدم وجود فرزندان در زندگی است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که صمیمیت و نزدیکی زناشویی گاهی یک تا سه سال پس از تولد فرزندان ممکن است کاهش یابد اما مشاوران زوج در مطالعه و تحقیق بر روی خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک بودند به این نتیجه رسیدند که بیشتر زوج‌ها مدتی بعد از سازگاری اولیه به مرحلهٔ رضایتمندی می‌رسند.

 برای آشنایی با زوج درمانگر می توانید وارد سایت کلینیک روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات مورد نظر را در رابطه با زوج درمانگر کسب کنید.


:: برچسب‌ها: زوجدرمانگر ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()