نوشته شده توسط : الهام کشاورز

ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق

با توجه به این موضوع که قلب یکی از اندام های حساس بدن می باشد، از این رو پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی باشند.

شما برای مراجعه به یک متخصص قلب و عروق باید بسیار به پزشک توجه ویژه ای کنید و ابتدا با شناسایی ویژگی هایی یک متخصص قلب و عروق خوب، بتوانید به یک پزشک برای درمان موثر تر مراجعه کنید.

برخی ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق به شرح زیر است:

آشنایی با جدیدترین پیشرفت های روز پزشکی

همانطور که مشاهده می کنید، فناوری پزشکی سریعا در حال پیشرفت و گسترش است. با توجه به این موضوع دانشمندان و پزشکان هر روزه با انجام تحقیقات ویژه در حوزه درمان انواع بیماری ها توانسته اند راه های جدیدی را کشف کنند.

از این رو باید تمام پزشکان مخصوصا متخصص های قلب و عروق از این موارد آشنایی کاملی داشته باشند.

تجربه کاری بالای پزشک

تجربه کاری یک از مهم ترین مواردی است که قبل از مراجعه به هر پزشکی باید توجه ویژه ای به این موضوع کرد. هر چقدر تجربه کاری پزشکی بالاتر باشد، می توان گفت آن پزشک از مهارت بالایی هم برخوردار است.

بنابراین یکی از موضوعات مهم که باید توجه ویژه ای به آن کرد، تجربه متخصص قلب و عروق می باشد.

گواهینامه دریافتی

یکی از مهم ترین مدارکی که شما قبل از مراجعه به متخصص قلب باید توجه کنید، نوع گواهینامه دریافتی این پزشک می باشد. هر متخصص باید این گواهینامه را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده باشد.

با توجه به موارد بالا که از مهم ترین ویژگی یک متخصص قلب و عروق می باشد، تنها پیشنهاد ما دکتر کامبیز پرآذران است. دکتر کامبیز پرآذران با توجه به تجربه بسیار بالا در زمینه درمان بیماری های قلب توانسته به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق در تهران شناخته شود.

وظایف یک متخصص قلب و عروق 

بهترین متخصص قلب و عروق دارای یک سری وظایف ویژه ای است که این وظایف به شرح زیر می باشد:

انجام آزمایش ها و تست های مربوط به بیماری های قلبی و تعیین وضعیت قلب بیمار.

برای مطالعه ادامه مقاله بهترین متخصص قلب و عروق می توانید وارد سایت دکتر کامبیز پرآذران شویدو اطلاعات لازم را در زمینه بهترین متخصص قلب و عروق بدست آورید.



:: برچسب‌ها: بهترین متخصص قلب و عروق , دکتر پرآذران ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

دکتر جباری

دکتررضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ، دکتر جباری رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مهارت در جراحی های اندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز ، جراحی قاعده جمجمه(skull base)، و جراحی ستون فقرات با ارایه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به خدمت رسانی به بیماران میپردازند.

امروزه با توجه به افزایش انواع بیماری هایذ مغزی پیدا کردن یک پزشک خوب می تواند بسیار موثر باشد. از این رو ما دکتر جباری را به عنوان بهترین پزشک انتخاب کرده ایم. این انتخاب ما به دلیل موارد گوناگون است.

دکتر جباری بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات است. با توجه به تجربه بالایی که دارد، تا به حال توانسته به بسیاری از افراد کمک کند. و انواع بیماری های آن ها را  درمان کند.

تخصص های دکتر جباری

جراحی ستون فقرات

جراحی انواع تومور ها

درمان انواع بیماری های مغزی 

برای آشنایی با انواع بیماری های مغزی و آشنایی با دکتر جباری می توانید وارد سایت دکتر جباری شوید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

 



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زوج درمانگر

زوج درمانگر فردی است که ابتدا با گفتگو با زوج ها مشکلات و تنش های بین آن ها را کشف می کند، سپس در جهت حل این مشکلات و تغییر روابط بین زوجین تلاش می کند.

مراحل درمان زوج درمانگر


زوج درمانگر ممکن است برای هر زوج، بسته به نوع مشکل آنها  برنامه درمانی و یا مراحل مختلفی برای درمان آن ها به کار ببرد. ولی به طور کلی مراحل درمانی در جلسه مشاوره زوجین شامل موارد زیر است:

۱. تمرکز روی یک مشکل خاص (مثلا مشکلات جنسی، اعتیاد به اینترنت و یا حسادت)

۲. مشارکت فعال زوج درمانگر در بهبود روند درمان رابطه‌ی دو نفره به جای درمان جداگانه‌ی هر فرد

۳. مداخلات درمانی مبتنی بر راه حل و در جهت تغییر از جلسات اول درمان

۴. تعیین اهداف واضح و مشخص برای درمان

تفاوت بین زوج درمانگر و خانواده درمانی

در خانواده درمانی روانشناس و یا مشاور با تشکیل جلسه روانشناسی با تمام اعضای خانواده ابتدا مشکلاتی که در یک خانواده است را کشف می کند، این مشکلات می تواند بین والدین و فرزندان ، والدین با یکدیگر، فرزندان به یکدیگر و یا خانواده با خانواده ای دیگر باشد.



:: برچسب‌ها: زوج درمانگر , کلینیک شیوا , مشاوره , مشاوره زوچین ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

افرادی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده اند اند، بعد از اتمام مقطع کارشناسی، وارد گرایش خانواده شده اند را، خانواده درمانگر می گویند. البته به این نکته توجه کنید که تنها تحصیلات در این حوزه کافی نیست و باید درمانگرها تجربه کافی هم در این زمینه داشته باشند.

بنابراین خانواده درمانگر یکی از مهم ترین گرایش های رشته روانشناسی است، که اگر از دانش و تجربه کافی در زمینه درمان خانواده برخوردار نباشد، قطعا بسیار آسیب زا خواهد بود.

با توجه به این موضوع شما برای مراجعه به یک خانواده درمانگر، باید تحقیقات لازم را جهت شناخت تمام بعد های خانواده درمانگر انجام دهید.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که برای درمان چه مشکلاتی می توان به یک خانواده درمانگر مراجعه کرد و او توان حل چه مشکلاتی را دارد. 

در اصل می توان گفت هر چه دانش و تجربه کاری درمانگر زیاد تر باشد، حوزه حل مشکلات او نیز زیاد تر می  شود. یعنی می تواند به درمان های گسترده تری بپردازد.

ولی به طور کلی یک خانواده درمانگر باید توان این مشکلات را داشته باشد:

  • از بین بردن خشونت خانگی
  • حل مشکلات ناباروری
  • کاهش مشاجرات خانوادگی
  • حل مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان
  • غم و اندوه
  • حل مشکلات LGBT
  • سوء مصرف مواد مخدر

برای آشنایی بغا خانواده درمانگر ومیم توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات لازم را در زمینه خانواده درمانگر کسب کنید.



:: برچسب‌ها: خانواده درمانگر , مشاوره , روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()