نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زخم دیابتی

زمانی که پوست بریده می‌شود، معمولاً به سرعت التیام می‌یابد. با این وجود، در برخی از افراد مبتلا به دیابت، پوست ناحیه پا به خوبی التیام نیافته و مستعد ایجاد زخم پای دیابتی می‌باشند. این عارضه می‌تواند حتی پس از یک آسیب‌دیدگی خفیف نظیر قرار گرفتن پای‌برهنه  بر روی یک سنگ کوچک، نیز ایجاد شود. شستن مداوم پاها، گرفتن ناخن‌ها و … در جلوگیری از زخم دیابتی موثر هستند. در ادامه دلایل و راه های جلوگیری از زخم دیابتی را معرفی و بررسی می‌کنیم.

بهترین راه های جلوگیری از زخم دیابتی

دیابت خود را مدیریت کنید:

چک کردن قند خون، فشارخون و کلسترول خون شما می‌تواند از بروز بسیاری از عوارض مربوط به دیابت، از جمله زخم پای دیابتی جلوگیری کند؛ بنابراین با مراجعه به پزشک و مشورت با او، یک برنامه مدیریتی منظم و روزانه به جهت مدیریت دیابت و جلوگیری از زخم دیابتی بریزید.

این برنامه مدیریتی می‌تواند شامل رژیم غذایی سالم، ورزش منظم، کنترل قند خون، ترک سیگار و استفاده از برخی داروهای تجویز شده توسط پزشک باشد. خوردن یک رژیم غذایی متعادل، دارای پروتئین بدون چربی، فیبر، حبوبات و چربی‌های اشباع نشده می‌تواند برای بیماران مبتلا به دیابت بسیار مفید باشد.

به عنوان مثال بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها، روی، آهن، مس و پروتئین برای رشد بافت لازم هستند. اگر بدن افراد مبتلا به دیابت از نظر این مواد مغذی دارای کمبود باشد می‌تواند باعث کند شدن فرآیند بهبود این زخم‌ها شود. به همین دلیل است که مدیریت دیابت و داشتن رژیم غذایی مناسب از اهمیت بالایی در جلوگیری از زخم دیابتی برخوردار است.

 به پوست خود توجه کنید:

به هر مورد کوچکی را که به نظر زیاد مهم نمی‌رسد توجه کنید برای مثال مشکلات کوچک پوستی نظیر فولیکول‌های عفونی شدۀ مو بر روی پوست یا ناحیه‌ای اطراف ناخن که التهاب دارد و در صورت مواجهه با این مشکلات با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید در جهت جلوگیری از زخم دیابتی زود اقدام کنید.

 پاهای خود را مرطوب کنید:

از نرم‌کننده‌های مناسب برای نرم نگه‌داشتن و انعطاف پوست خود استفاده کنید؛ اما از لوسیونها و کرم‌های مرطوب‌کننده بین انگشتان استفاده نکنید زیرا سبب ایجاد عفونت قارچی می‌شود. برای درمان مشکل پای ورزشکاران به جای کرم ضد قارچ از ژل ضد قارچ استفاده کنید زیرا ژل باعث ایجاد رطوبت بین انگشتان نمی‌شود.

از پای‌پوش مناسب استفاده کنید:

از کفش‌هایی استفاده کنید که مانع از تاول زدن پاهایتان شود. کفش‌هایی که جلو بسته باشند احتمال جراحت پاها را کاهش می‌دهند. حتی بهتر است از دمپایی‌های جلو بسته در خانه استفاده کنید تا از ایجاد جراحت در پاهایتان جلوگیری کند چنانچه در پیدا کردن کفش سایز خود مشکل‌دارید بهتر است کفش مناسب خود را سفارش دهید.

 هر روز کفش‌های خود را بررسی کنید:

افراد دیابتی مبتلا به نوروپاتی ممکن است حس پاهای خود را از دست داده باشند. به همین علت اگر درون کفش آن‌ها جسمی خارجی وجود داشته باشد، متوجه نمی‌شوند و با وجود آن شیء خارجی به راه رفتن ادامه می‌دهند. این کار ممکن است باعث ایجاد جراحت در پاهای آن‌ها شود از سوی دیگر با بررسی قسمت‌های کفش متوجه پاره شدن یا سفت شدن نواحی داخلی کفش خواهید شد.

 از جوراب مناسب استفاده کنید:

از جوراب‌هایی که رطوبت پوست را خارج می‌کنند، استفاده کنید. از جوراب‌های دارای درز استفاده نکنید جوراب‌های مخصوص افراد دیابتی در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها موجود است. بهتر است از این نوع جوراب‌ها خریداری کنید.

برای مطالعه این مقاله می توایند وارد سایت کلینیک زخم شوید و همینطور می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع : https://cliniczakhm.com/articles/prevent-diabetic-wounds/



:: برچسب‌ها: جلوگیری از زخم دیابتی، کلینیک زخم نور ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زخم پای دیابتی چیست؟

 

زخم پای دیابتی یکی از عوارض قابل توجه دیابت است و بیشترین قسمت عوارض پای دیابتی را تشکیل می‌دهد. حدود ۱۵ درصد مبتلایان به دیابت گرفتار زخم پای دیابتی می‌شوند و حدود ۸۴ درصد موارد قطع قسمت انتهایی پا را تشکیل می‌دهد. در طی ۲۰ سال اخیر افزایش مرگ و میر ناشی از دیابت بیشتر ناشی از عوارض عروقی دیابت بوده است که شامل درگیری عروق ریز مانند درگیری‌های کلیه و رتینوپاتی و درگیری عروق بزرگ شامل عروق انتهای اندام تحتانی که به دنبال آن اختلال در فرایند ترمیم زخم رخ می‌دهد.

از جمله علائم زخم دیابتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد مزمن
  • علائم التهاب (تورم، قرمزی، گرما، درد و از دست دادن عملکرد)
  • علائم عفونت (زهکشی، تخلیه، بوی بد و بافت مرده)
  • سوزش و خستگی (علائم آسیب عصبی)
  • تب / یا لرز (علائم عفونت به تدریج بدتر می شود و می تواند تهدید کننده اندام یا حتی تهدید کننده حیات باشد)
  • پدید آمدن تاول‌ها و زخم‌های بدون درد
  • سوزن سوزن شدن پاها
  • از دست دادن حس پاها
  • تغییرات رنگ پوست
  • تغییر دمای پوست
  • پدید آمدن رگه‌های قرمز رنگ
  • ایجاد زخم‌های خشک یا زخم همراه با ترشح
  • تغییر شکل پاها
  • سوزش دردناک

جه زمانی باید به پزشک جهت زخم دیابت مراجعه کنیم؟

همانطور که می دانید یکی از عوارض جدی بیماری دیابت زخم دیابتی است. این زخم می تواند آسیب های بسیار جدی وارد کند از این رو افرادی که دچار دیابت هستند، باید بسیار خواسشان به دیابت باشد. از این باید ابتدا علائم زخم دیابتی را بدانند سپس سریعا به کلینیک زخم نور که به عنوان بهترین کلینیک زخم در تهران قرار دارد مراجعه کنید.

اگر شروع به دیدن گوشت سیاه شده در اطراف ناحیه زخم شده کردید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید تا به دنبال راه درمان برای زخم پای آلوده باشد. در صورت عدم درمان ، زخم ها می توانند باعث ایجاد آبسه شوند و در مناطق دیگر پاها پخش شوند. در این مرحله ، زخم ها فقط با جراحی ، قطع عضو یا جایگزینی پوست از دست رفته توسط جایگزین های مصنوعی پوست قابل درمان هستند.

 منبع مقاله :   https://cliniczakhm.com/articles/symptoms-of-diabetic-ulcer/



:: برچسب‌ها: علائم زخم دیابتی، کلینیک زخم نور ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

کلینیک فیزیوتراپی 

کلینیک فیزیوتراپی یکی از کلینیک هایی است که افرادی که دچار انواع درد های عضلانی شده اند، می توانند مراجعه کنند و درمان مورد نیاز خود را جهت بهبود دریافت کنند. 

حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک فیزیوتارپی در تهران، کلینیک فیزیوتراپی سایا می باشد. این کلینیک دارای ویژگی های منجصر به فردی نسبت به سایر کلینیک ها می باشد.

کلینیک سایا با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و کادر مجرب که تماما دارای تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس بوده و تجربهچندیم ساله در ارائه خدمات به بیماران را دارند در کلینیک تخصصی سایا تاکید بر انجام ورزش های درمانی برای بالا بردن توان بدنی بیماران در مواجهه با فشار های روزمره زندگی می‌باشد در کلینیک تخصصی سایا تمام تلاش پرسنل در بالا بردن سطح آگاهی بیماران می‌باشد تا بیمار از علت انجام بعضی کارها و عدم انجام کارهای مضر مطلع باشند و با آگاهی کامل به سمت سلامتی حرکت کنند.

برای مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی سایا می توانید وارد لینک زیر شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

منبع: https://sayaaclinic.com/



:: برچسب‌ها: کلینیک فیزیوتراپی، کلینیک فیزیوتراپی سایا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

ویژگی هایی که یک فوق تخصص قلب و عروق باید دشته باشد، چیست؟

وجود یک سری ویژگی ها بارز در فوق تخصص قلب و عروق می تواند به پزشک  بیمار کمک بسیاری کند  این ویژگی ها می تواند به شرج زیر باشد:

تجربه بالا در زمینه درمان

تحصیلات کامل در زمینه درمان

به روز بودن اطلاعات پزشکی

به روز بودن اطلاعات پزشکی به جدید ترین تغییرات روز

اکنون با توجه به این ویژگی هایی که در قسمت بالا ذکر کردیم، پزشکی که تمام اطلاعات خود در زمینه کاری خود بالا است، می تواند بهترین و موفق ترین درمان ها را داشته باشد.

در این راستا قصد داریم یکی از بهترین فوق تخصص های قلب و عروق را که تجربه بسیاری در درمان انواع بیماری های قلبی دارد آشنا کنیم.

معرفی یک فوق تخصص قلب و عروق

امروزه به ویژه در شهر های بزرگ، بر تعداد فوق تخصص قلب و عروق اضافه شده است. با توجه به این نکته بسیاری از افرادی که به بیمای های قلب و عروق مواجه هستند، به دنبال بهترین و با تجربه ترین فوق تخصص قلب و عروق هستند.

در این راستا ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین فوق تخصص قلب و عروق بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

دکتر کامبیز پرآذران، به عنوان یکی از بهترین فوق تخصص های قلب وعروق در تهران شناسایی شده است که، سابقه انجام بیش از هزاران آنژیوگرافی از راه دست (رادیال)، از راه پا (فمورال) و از طریق انگشت شست (Snuff Box) را در سال‌های فعالیت خود دارد.

برای آشنایی بیشتر با دکتر پرآذران می توانید وارد لینک زیر شوید:  https://virgool.io/@m_42088969/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%82-k4yfyuds6wod

 



:: برچسب‌ها: فوق تخصص قلب و عروق، دکتر پرآذران , دکتر کامبیز پرآذران ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

فوق تخصص مغز و اعصاب چه‌کاری انجام می‌دهد؟

 تشخیص دادن

انجام تست

برخی از تست‌های عصبی رایج که برای تکمیل ارزیابی استفاده می‌شوند عبارت‌اند از:

اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) یا توموگرافی به کمک کامپیوتر (CAT).

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)

الکتروانسفالوگرافی (EEG)

مطالعات هدایت عصبی و الکترومیوگرافی (NCS/EMG)

سوراخ کمری (LP) برای تجزیه و تحلیل مایع مغزی نخاعی 

فوق تخصص مغز و اعصاب عمومی روش‌های مختلفی را ازجمله LP و NCS/EMG در کنار نظارت حین عمل مغز و ستون فقرات، آزمایش‌ها اتونومیک، روش‌های اندوواسکولار ازجمله آنژیوگرافی و پیچش آنوریسم، تزریق سم بوتولینوم، بیوپسی پوست و عضله انجام می‌دهند.

آشنایی با دکتر رضا جباری

دکتر رضا جباری یکی از بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مقطع پزشکی عمومی میباشد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی مغز و اعصاب خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ارتش) دریافت کرد و پس از آن فعالیت خود را در زمینه مغز و اعصاب آغاز کرد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات شد و در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ در جراحی های تحقیقاتی روی میمون ها در پژوشگاه رویان همکاری کرد.

با توجه به موفقیت های بسیاری که دکتر جباری در فرایند تحصیلی و کاری خود بدست اورده، می توان گقت که دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص های قلب و عروق در تهران است.

اگر شما هم علائمی مانند موارد زیر را دارید، می توانید به دکتر جباری ، بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

منبع مقاله : https://virgool.io/@m_42088969/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%85%D8%BA%D8%B2-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8-veotxh0wyu78



:: برچسب‌ها: فوق تخصص مغز و اعصاب، دکتر رضا جباری ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

دتکتور دودی چیست؟

بنابراین، عمدتاً دو نوع مختلف دتکتور دودی وجود دارد . هر کدام را که انتخاب کردید، به یاد داشته باشیم که زنگ هشدار دود می تواند جان ما، عزیزانمان و دارایی های ما را نجات دهد.

اگر نتوانیم یک سیستم تشخیص حریق که به عنوان هوشمند وجود دارند، به دلیل هزینه بالای آن نصب نکنیم، می‌توانیم با دتکتور دودی خودکاری که بر اساس همان اصول تشخیص کار می‌کنند و توسط جریان الکتریکی با باتری ۹ ولتی تغذیه می‌شوند، از خود محافظت کنیم.

و همچنین، آنها دستگاه اعلام را یکپارچه می کنند، یعنی یک آژیر کوچک که صدای زنگ ۱۰۹ دسی بل را تولید می کند، که می تواند به سرعت به ما هشدار دهد، و در آخر با هزینه کم.

توجه داشته باشید، زنگ هشدار دود دارای طول عمر معمولی ۱۰ سال است. حتی اگر به طور منظم آن را نگهداری کنید و اگر دستگاه شما همچنان کار می کند، باید نشانگر دود را بعد از ۱۰ سال یا زودتر با یک نشانگر جدید تغییر دهید، اما بستگی به دستورالعمل سازنده دارد.

نصب دتکتور دودی می تواند یک راه عالی برای حفظ امنیت خانواده شما باشد، اما فرض اینکه آنها کار کنند می تواند خطرناک باشد. چند دقیقه وقت گذاشتن برای بررسی منظم آنها کمک می کند تا مطمئن شوید که آنها به درستی کار می کنند.



:: برچسب‌ها: لیست قیمت دتکتور دودی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

معرفی لوله مانیسمان کاوه

لوله‌ و اتصالات تجهیزاتی هستند که برای انتقال سیالات، ساخت مخازن تحت‌فشار، صنایع نظامی و کاربردهای وسیع دیگری مورداستفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های مانیسمان کاوه نوعی از لوله‌های فلزی هستند که اگر استحکام و عمر بالای لوله برایتان مهم است یا قصد انتقال سیالات حساس را دارید، لوله مانیسمان کاوه بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه می‌خواهیم شمارا با انواع لوله‌های مانیسمان کاوه دقیق و کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

لوله‌های مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود برای اولین بار توسط برادران مانیسمان اختراع شد که اهمیت و کاربردهای بسیاری در بازار لوله‌های فولادی بدون درز و در صنایع گوناگونی مانند پتروشیمی، نیروگاه‌ها و انواع آب‌رسانی دارند.

این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم‌کربن ساخته می‌شود؛ اما به‌وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم می‌کنند.

لوله مانیسمان کاوه لوله‌ای است که فرآیند تولید نسبتاً پیچیده‌ای دارند که این فرآیند تولید، بسیار حساس و جزئی هست. روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد.

 

انواع لوله مانیسمان کاوه 

 

لوله مانیسمان کاوه طبق کاربرد، سایز و رده‌ به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. این لوله‌ها معمولاً در دو سایز شش و ۱۲ متری و رده‌های ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۶۰تولید می‌شوند که رده‌های ۲۰ و ۴۰ نسبت به دیگر انواع موجود بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

رده ۲۰:

این نوع از لوله، ضخامتی در حدود ۲ تا ۶ میلی‌متر و سایزی حدود یک تا دوازده اینچ دارد؛ همچنین وزن آن بر اساس مشخصات دیگرش تا حدود ۳۰۰ کیلوگرم متغیر است.

 رده ۴۰:

این نوع از لوله‌ی مانیسمان نیز سایزی از حدود ۱ تا ۱۲ اینچ و ضخامتی در بازه‌ی ۲ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد داشت. وزن این محصول در برخی موارد تا ۵۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد.

رده ۶۰:

این لوله، مانند سایر انواع لوله، بدون درز نیست و تقاضا برای آن کم است. این رده، معمولاً در بازه‌ی قطر ۸ تا ۲۴ اینچ تولید و عرضه می‌شود؛ وزن آن نیز بر اساس قطر در ضخامت، متفاوت خواهد بود.

رده ۸۰:

این محصول، در ضخامتی بین ۳ تا ۹ میلی‌متر و وزنی حدود ۹ تا ۱۵۰ کیلوگرم به بازار عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است که ازنظر سایز، بسیار متنوع است.

رده ۱۲۰:

وزن این محصول، در مقایسه با ضخامت زیاد آن تا حدود ۷۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد و سایز و ابعادش بر اساس درخواست مشتریان، متعدد است.

منبع :

https://alloahan.ir/metal-pipes/manisman-pipe-price/kaveh-manisman-pipe-price/



:: برچسب‌ها: لوله مانیسمان کاوه , لوله فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

پوش فیت یزد

پوش فیت یزد یکی از انواع جنس های لوله و اتصالات اسنت که در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمانی است که هریک از اتصالات و لوله ها در یک سو دارای سوکتی می باشد . که در آن یک حلقه آب بندی جای دارد و می توان انتهای بدون سوکت آن را به راحتی و با اندکی فشار به درون سوکت لوله و یا اتصال بعدی وارد نمود . با توجه به ماهیت وصل شدن قطعات به یکدیگر این سیستم پوش فیت( Push Fit ) نامیده شده

انواع محصولات شرکت پوش فیت یزد 

  1. لوله یکسر سوکت پوش فیت
  2. لوله دو سر سوکت پوش فیت
  3. زانو ۸۷ ( ۹۰ ) درجه پوش فیت
  4. زانو بلند ۸۷ ( ۹۰ ) درجه پوش فیت
  5. زانو ۴۵ درجه پوش فیت
  6. سه راه تبدیل ۴۵ درجه پوش فیت
  7. سه راه ۴۵ درجه پوش فیت
  8. سه راه ۸۷ ( ۹۰ ) درجه پوش فیت
  9. سه راه تبدیل ۸۷ ( ۹۰ ) درجه پوش فیت
  10. تبدیل پوش فیت
  11. سه راه بازدید پوش فیت
  12. سیفون ( معمولی یا پلیکایی ) پوش فیت
  13. عصایی پشت بام پوش فیت
  14. درپوش تست پوش فیت


:: برچسب‌ها: پوش فیت یزد , پارسینا تجهیز ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

نانو پلیمر یاس 

گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز کرده است . تولیدات نانو پلیمر یاس کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب دارد .

از همان ابتدای کار ، شرکت نانو پلیمر یاس دارای آزمایشگاهی مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی بود  و تولیداتی با استاندارد های بالا و کیفیت عالی روانه بازار می کرد.بهره مندی از نشان استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی نشان از کیفیت بالای محصولات نانو پلیمر یاس میدهد.

مزایای لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس 

همانطور که گفته شد محصولات نانو پلیمر یاس از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا ویژگی هایی مانند موارد زیر دارد. 

  • نسوز بودن
  • قابلیت خم سرد
  • سهولت در نصب
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • عایق الکتریکی و حرارتی
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مقاومت مکانیکی بالا
  • استحکام کششی بالا در مدت زمان طولانی
  • مدول الاستیسیته بالا و انعطاف پذیری


:: برچسب‌ها: نانو پلیمر یاس , پارسینا تجهیز ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

کدام روش برای کاشت مو بهتر است؟

امروزه برای کاشت مو از شیوه های مختلفی استفاده میکنند. از رایج ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

  • کاشت مو پانچ
  • کاشت مو FUT
  • کاشت مو FIT
  • کاشت مو ترکیبی
  • کاشت مو BHT
  • کاشت مو SUT
  • کاشت مو DHI

کاشت مو پانچ

در این روش از کاشت مو دسته ای از موها برداشته شده و در محل مورد نظر با استفاده از ایجاد سوراخ هایی در پوست سر کاشته می شود. این روش در میان مردم به نام نمای عروسکی شناخته شده است که  به دلیل ایجاد نمایی مصنوعی طرفداران زیادی دارد.

کاشت مو FUT

روش FUT از قدیمی ترین شیوه های انجام کاشت مو محسوب می شود. ۸۷ درصد از استفاده کنندگان در دنیا از این روش به نتیجه دلخواه رسیده اند. در این کاشت مو بخش هایی از پوست سر که دارای بانک موی مناسبی هستند، برداشته شده و بر روی محل ریزش و مربوطه پسوند زده می شوند. در این روش فرد نیاز دارد تا بیهوش شود و پس از عمل محل کاشت مو ترمیم میشود. در این روش از کاشت مو معمولا نیازی به تراشیدن کل موی سر نیست.

منبع : https://iranzaminclinic.com/blog/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/



:: برچسب‌ها: کدام روش کاشت مو بهتر است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

عوارض ماساژ درمانی

به نظر می‌رسد ماساژ درمانی چند خطر جدی داشته باشد. اگر توسط یک درمانگر آموزش‌دیده و باتجربه انجام شود و اگر هشدارهای مناسب به خوبی دنبال شوند، تعداد صدمات جدی گزارش‌شده  بسیار کم می‌شود. عوارض ماساژ درمانی ممکن است شامل درد به طور موقت یا ناراحتی، کبودی، تورم و حساسیت یا آلرژی به روغن‌های ماساژ باشد.

هشدارها در مورد عوارض ماساژ درمانیعبارت‌اند از:

  • از ماساژ شدید برای افراد مبتلا به اختلالات خونریزی، تعداد پلاکت خون پایین و یا کسانی که داروهای رقیق‌کننده خون مانند وارفارین مصرف می‌کنند، اجتناب شود تا از عوارض ماساژ درمانی جلوگیری شود.
  • ماساژ نباید در هر ناحیه از بدن با لخته شدن خون، شکستگی، زخم باز یا التیام‌یافته، عفونت‌های پوستی، استخوان‌های ضعیف (مانند پوکی استخوان یا سرطان) و یا ناحیه‌ای که اخیراً یک عمل جراحی در آن انجام شده است، انجام شود.
  • اگر چه ماساژ درمانی به طور کلی برای بیماران مبتلا به سرطان امن به نظر می‌رسد، آن‌ها باید قبل از داشتن ماساژهایی که با فشارهای شدید و عمیق همراه است، با انکولوژیست خود مشورت کنند. معمولاً هر گونه فشار مستقیم روی تومور توصیه نمی‌شود. بیماران مبتلا به سرطان باید هر گونه نگرانی در مورد ماساژ درمانی را با انکولوژیست خود در میان بگذارند.
  • زنان باردار باید قبل از ماساژ درمانی با پزشک خود مشورت کنند.

برای برخی از بیماری‌ها و شرایط پزشکی ماساژ درمانی به طور کلی منع شده است و یا باید در زمان خاصی از آن اجتناب شود تا به دور از عوارض ماساژ درمانی باشد. این بیماری‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • بیماری‌های سیستمیک مسری یا عفونی، از جمله سرماخوردگی
  • شرایط حاد که نیاز به کمک‌های اولیه یا مراقبت‌های پزشکی دارند.
  • فشارخون شدید ناپایدار
  • تب بالا و قابل‌توجه

افرادی که مبتلا به اختلالات انعقاد خون هستند، تعداد پلاکت‌های خون آنها کم است و افرادی که داروهای رقیق‌کننده‌ی خون مثل «وارفارین» مصرف می‌کنند، نباید تحت درمان با ماساژهای شدید قرار بگیرند.

منبع مقاله :https://sayaaclinic.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/complications-of-massage-therapy/



:: برچسب‌ها: عوارض ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

آشنایی با کلینیک فیزیوتراپی سایا 

کلینیک فیزیوتراپی سایا در سال های اخیر  در مرکز پزشکی افتتاح گردید. از ابتدای فعالیت این کلینیک فیزیوتراپی، هدف ما ارائه خدمات کاملا علمی و تخصصی با استفاه از بهترین و به روزترین تجهیزات پزشکی بود.
بهره مندی ازتیم فیزیوتراپی و فیزیوتراپیست های کاملا متخصص و ارائه خدمات فیزیوتراپی در کلینیک و فیزیوتراپی در منزل از جمله خدمات اولیه ای است که در کلینیک ما ارائه می شود.
الکتروتراپی، مگنت تراپی، فیزیوتراپی ورزشی، لیزرتراپی (لیزرپرتوان)، اولتراسوند - US، فیزیوتراپی کمر، فیزیوتراپی زانو، فیزیوتراپی دست، فیزیوتراپی گردن، فیزیوتراپی سکته مغزی و پارکینسون و فیزیوتراپی پا بخشی از خدماتی است که در کلینیک فیزیوتراپی یادمان ارائه می شود.



:: برچسب‌ها: کلینیک فیزیوتراپی , سایا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

دکتر تغذیه برای دیابت 

انتخاب دکتر تغذیه برای دیابت می تواند به شما را در ایجاد یک برنامه قابل اجرا برای مدیریت قند خون و کنترل دیابت کمک کند. این نکته که شما چه چیزی، چه موقع وچه مقدارغدا می خورید؛ تأثیر زیادی بر کنترل قند خون شما می گذارد.

برای ایجاد یک برنامه ی غذایی خوب ومنظم پزشک درمانگر شما ممکن است همکاری با یک متخصص تغذیه را به شما پیشنهاد کند چون دکتر تغدیه ترجیحات غذایی، برنامه و نیاز های تغذیه شمارا در نظر می گیرد ودر کنترل قند خونتان کمک می کند؛ همچنین آنها تخصوص زیادی در مورد برنامه‌یزی رژیم دیابت متناسب با نیاز های سلامتی افراد دارند.

آیا به متخصص تغذیه یا رژیم درمانی نیاز دارم؟

اگر مبتلا به دیابت هستید ، آنچه می خورید می تواند تأثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد. رژیم غذایی مناسب می تواند درکنترل قند وفشار خون، سطح کلسترول مؤثر باشد؛ تغذیه خوب همچنین می‌تواند شما را در وزن سالم نگه دارد‌.

اما رژیم غذایی مناسب چیزی بیشتر ازخوردن غذاهای مناسب مانند: میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، پروتئین ، لبنیات و دوری کردن ازغذاهای سرخ شده ، غذاهای حاوی نمک ، شیرینی ، نوشیدنی های حاوی قند است. میزان و زمان مصرف غذا نیز مهم است. شما می توانید با مراجعه به متخصص تغذیه برنامه ای دقیق ومناسب خود را دریافت کنید.

شما و متخصص تغذیتان می توانید برای تجدید نظر در برنامه غذایی پس از امتحان وعده ها و میان وعده هایی که وی پیشنهاد کرده است ، با هم هکاهنگ شوید و اگر متوجه شدید که پیشنهادات غذایی بسیار پیچیده است یا باعث احساس گرسنگی می شوید؛در جلسات بعدی با او درمیان بگذارید.

در ابتدا ممکن است  مجبور شوید ماهی یکبار به متخصص تغذیه مراجعه کنید. هنگامی که به برنامه ریزی های غذایی و جایگزینی کردن مواد غذایی سالم عادت کردید و قند خونتان نیز تحت کنترل قرار گرفت ، دیگر نیازی ندارید هر یک ماه به دکتر مراجعه کنید می‌توانید فواصل زمانی را بیشتر کنید. البته این ها همه بستگی به روند فعالیت خودتان دارد.

 

 


:: برچسب‌ها: دکتر تغذیه برای دیابت , کلینیک زخم ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

معرفی بهترین کلینیک زخم

کلینیک درمان زخم نور در سال اخیر شروع به فعالیت کرد. این مرکز تمرکز خود را در درمان زخم دیابتی، زخم بستر و زخم ناشی از تروما گذاشته است. کلینیک زخم نور  بصورت مستقیم تحت نظر جراح اداره میشود و از همکاری متخصصان عفونی، داخلی و درمانگران زخم، سود می برد.

در کلینیک زخم نور که به عنوان بهترین کلینیک زخم نام برده می شود برای درمان بیمار ها از بهترین وسایل به کار می رود. استفاده میشود.
همچنین امکان اخذ مشاوره از متخصص های داخلی، عفونی، درد وجود دارد. بیماران بستری در صورت نیاز امکان استفاده از بخش سی سی یو، آی سی یو و دیالیز را دارند.

خدمات کلینیک زخم

  • درمان انواع زخم‌های حاد و مزمن
  • مراقبت‌های اولیه و درمان عوارض در بیماران دارای انواع استوماهای تنفسی، تغذیه‌ای و دفعی
  • درمان سوختگی (بیمارانی که نیاز به بستری نداشته باشند) با حداقل درد و اسکار با روش‌های نوین
  • حداکثر حفظ پا در بیماران با زخم پای دیابتی، بیماران با زخم‌های شریانی و وریدی


:: برچسب‌ها: بهترین کلینیک زخم , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

کار زوج درمانگر چیست؟

کار اصلی زوج درمانگر، درمان زوج هایی است که ازدواج کرده اند و در نحوه ارتباط و تفاهم با همسر خود دچار مشکلاتی شده اند . برخی از فعالیت های زوج درمانگر شبیه به خانواده درمانی است ولی با هم تفاوت هایی هم دارند که در ادامه به توصیح آن می پردازیم. ولی به طور کلی کار زوج درمانگر علاوه بر جل کردن مشکلات بین زوجین به آن ها یک سری روش هایی را می آموزد که بتوانند مشکلات بعدی که ممکن است در آینده با آن رو برو شوند را حل کنند.

چه زمانی باید به زوج درمانگر مراجعه کنیم؟

متاسفانه بسیاری از زوج ها با وجود مشکلات زیادی که در رابطه با هم دارند، اما قبول نمی کنند که به یک زوج درمانگر مراجعه کنند و یا در گاهی اوقات هم زوجین زمانی به یک زوج درمانگر مراجعه می کنند که زمان بسیاری از وجود مشکلات بین آنها گذشته است. این مشکلاتی که زمان زیادی از حل آن ها گذشته  باشد، زمان بسیار بیشتری برای حل آن ها نیاز است. 

این نکته توانسته کار را هم برای زوج درمانگر و هم برای زوجین بسیار دشوار کند. همانطور که میدانید هر چه عمق مشکلات ایجاد شده بیشتر باشد، زمان زیادی هم برای رفع مشکل توسط زوج درمانگر می برد.

چه کسانی بهتر است به زوج درمانگر مراجعه کنند.

ولی پیشنهاد ما در کلینیک روانشناسی شیوا برای مراجعه به یک زوج درمانگر این است که بهتر است در صورت بروز مشکل و وجود عدم تفاهم بین همسر خود، به یک زوج درمانگر مراجعه کنید تا بتوانید جلوی مشکلات دیگر را هم که زمینه ساز آن مشکل کوچک بوده است را بگیرید.

این کار علاوه بر کمک به زوجین در حل سریع تر مشکلات خود، به آن ها این امکان را می دهد که نگذارند مشکلات بزرگ تری در رابطه آن ها ایجاد شود که به دنبال آن کیفیت رابطه آن ها کم می شود.

برای مطالعه ادامه مقاله زوج درمانگر می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و مقاله ای را که در این زمینه نوشته شده است را مطالعه کنید.



:: برچسب‌ها: زوج درمانگر , کلینیک روانشناسی شیوا , شیوا , مشاوره زوجین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مشاوره زوجین

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی هر فرد به حساب می آید. بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که می تواند افراد را در گرفتن این تصمیم بسیار مهم یاری کند، مشاوره زوجین است.

مشاوره زوجین یکی از مهم ترین مواردی است که در صورت وجود مشکل باید به آن مراجعه کنید. مشاوره زوجین به شما کمک می کند تا مشکلات خود را یکی پس از دیگری از پیش روی خود بردارید. و نگذارید این مشکلات زمینه ساز مشکل های بزرگ تری شوند.

امروزه وجود اختلاف میان زوجین امری طبیعی است ولی نکته مهمی که در این بین وجود دارد، نحوه حل این اختلاف است. بسیاری از مشکلات بزرگی که اکنون بین زوجین فراگیر شده از عدم گفت و گو، ابراز غلط هیجانات، نداشتن مهارت های حل مسئله، لجبازی، قدرت طلبی هر دو طرف، معیار های غلط در انتخاب همسر و.. به وجود می آید.

بنابراین افرادی که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند بهتر است هر چه سریع تر به یک مشاوره زوجین مراجعه کنند. چرا که با گذشت زمان بیشتر، این تنش ها بیشتر و بیشتر میشود، از این رو بازسازی آن رابطه سخت تر می شود

 

مزایای مشاوره زوجین

ارتباطات بهبود یافته

ارتباط عمیق تر و صمیمیت دوباره با همسر

مذاکره مجدد درباره تعهدات و تصمیم گیری

کاهش تعداد و شدت بحث ها

افزایش درک شما از نیازها و واکنش های یکدیگر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره زوجین می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات لازم را در زمینه مشاوره زوجین و کمک هایی که یک مشاوره زوجین می تواند به زوج ها کند آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: مشاوره زوجین , زوج درمانی , روانشناسی , مشاوره شیوا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق

با توجه به این موضوع که قلب یکی از اندام های حساس بدن می باشد، از این رو پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی باشند.

شما برای مراجعه به یک متخصص قلب و عروق باید بسیار به پزشک توجه ویژه ای کنید و ابتدا با شناسایی ویژگی هایی یک متخصص قلب و عروق خوب، بتوانید به یک پزشک برای درمان موثر تر مراجعه کنید.

برخی ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق به شرح زیر است:

آشنایی با جدیدترین پیشرفت های روز پزشکی

همانطور که مشاهده می کنید، فناوری پزشکی سریعا در حال پیشرفت و گسترش است. با توجه به این موضوع دانشمندان و پزشکان هر روزه با انجام تحقیقات ویژه در حوزه درمان انواع بیماری ها توانسته اند راه های جدیدی را کشف کنند.

از این رو باید تمام پزشکان مخصوصا متخصص های قلب و عروق از این موارد آشنایی کاملی داشته باشند.

تجربه کاری بالای پزشک

تجربه کاری یک از مهم ترین مواردی است که قبل از مراجعه به هر پزشکی باید توجه ویژه ای به این موضوع کرد. هر چقدر تجربه کاری پزشکی بالاتر باشد، می توان گفت آن پزشک از مهارت بالایی هم برخوردار است.

بنابراین یکی از موضوعات مهم که باید توجه ویژه ای به آن کرد، تجربه متخصص قلب و عروق می باشد.

گواهینامه دریافتی

یکی از مهم ترین مدارکی که شما قبل از مراجعه به متخصص قلب باید توجه کنید، نوع گواهینامه دریافتی این پزشک می باشد. هر متخصص باید این گواهینامه را از یک دانشگاه معتبر دریافت کرده باشد.

با توجه به موارد بالا که از مهم ترین ویژگی یک متخصص قلب و عروق می باشد، تنها پیشنهاد ما دکتر کامبیز پرآذران است. دکتر کامبیز پرآذران با توجه به تجربه بسیار بالا در زمینه درمان بیماری های قلب توانسته به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق در تهران شناخته شود.

وظایف یک متخصص قلب و عروق 

بهترین متخصص قلب و عروق دارای یک سری وظایف ویژه ای است که این وظایف به شرح زیر می باشد:

انجام آزمایش ها و تست های مربوط به بیماری های قلبی و تعیین وضعیت قلب بیمار.

برای مطالعه ادامه مقاله بهترین متخصص قلب و عروق می توانید وارد سایت دکتر کامبیز پرآذران شویدو اطلاعات لازم را در زمینه بهترین متخصص قلب و عروق بدست آورید.



:: برچسب‌ها: بهترین متخصص قلب و عروق , دکتر پرآذران ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

دکتر جباری

دکتررضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ، دکتر جباری رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مهارت در جراحی های اندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز ، جراحی قاعده جمجمه(skull base)، و جراحی ستون فقرات با ارایه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به خدمت رسانی به بیماران میپردازند.

امروزه با توجه به افزایش انواع بیماری هایذ مغزی پیدا کردن یک پزشک خوب می تواند بسیار موثر باشد. از این رو ما دکتر جباری را به عنوان بهترین پزشک انتخاب کرده ایم. این انتخاب ما به دلیل موارد گوناگون است.

دکتر جباری بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات است. با توجه به تجربه بالایی که دارد، تا به حال توانسته به بسیاری از افراد کمک کند. و انواع بیماری های آن ها را  درمان کند.

تخصص های دکتر جباری

جراحی ستون فقرات

جراحی انواع تومور ها

درمان انواع بیماری های مغزی 

برای آشنایی با انواع بیماری های مغزی و آشنایی با دکتر جباری می توانید وارد سایت دکتر جباری شوید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

 



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زوج درمانگر

زوج درمانگر فردی است که ابتدا با گفتگو با زوج ها مشکلات و تنش های بین آن ها را کشف می کند، سپس در جهت حل این مشکلات و تغییر روابط بین زوجین تلاش می کند.

مراحل درمان زوج درمانگر


زوج درمانگر ممکن است برای هر زوج، بسته به نوع مشکل آنها  برنامه درمانی و یا مراحل مختلفی برای درمان آن ها به کار ببرد. ولی به طور کلی مراحل درمانی در جلسه مشاوره زوجین شامل موارد زیر است:

۱. تمرکز روی یک مشکل خاص (مثلا مشکلات جنسی، اعتیاد به اینترنت و یا حسادت)

۲. مشارکت فعال زوج درمانگر در بهبود روند درمان رابطه‌ی دو نفره به جای درمان جداگانه‌ی هر فرد

۳. مداخلات درمانی مبتنی بر راه حل و در جهت تغییر از جلسات اول درمان

۴. تعیین اهداف واضح و مشخص برای درمان

تفاوت بین زوج درمانگر و خانواده درمانی

در خانواده درمانی روانشناس و یا مشاور با تشکیل جلسه روانشناسی با تمام اعضای خانواده ابتدا مشکلاتی که در یک خانواده است را کشف می کند، این مشکلات می تواند بین والدین و فرزندان ، والدین با یکدیگر، فرزندان به یکدیگر و یا خانواده با خانواده ای دیگر باشد.



:: برچسب‌ها: زوج درمانگر , کلینیک شیوا , مشاوره , مشاوره زوچین ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

افرادی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده اند اند، بعد از اتمام مقطع کارشناسی، وارد گرایش خانواده شده اند را، خانواده درمانگر می گویند. البته به این نکته توجه کنید که تنها تحصیلات در این حوزه کافی نیست و باید درمانگرها تجربه کافی هم در این زمینه داشته باشند.

بنابراین خانواده درمانگر یکی از مهم ترین گرایش های رشته روانشناسی است، که اگر از دانش و تجربه کافی در زمینه درمان خانواده برخوردار نباشد، قطعا بسیار آسیب زا خواهد بود.

با توجه به این موضوع شما برای مراجعه به یک خانواده درمانگر، باید تحقیقات لازم را جهت شناخت تمام بعد های خانواده درمانگر انجام دهید.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که برای درمان چه مشکلاتی می توان به یک خانواده درمانگر مراجعه کرد و او توان حل چه مشکلاتی را دارد. 

در اصل می توان گفت هر چه دانش و تجربه کاری درمانگر زیاد تر باشد، حوزه حل مشکلات او نیز زیاد تر می  شود. یعنی می تواند به درمان های گسترده تری بپردازد.

ولی به طور کلی یک خانواده درمانگر باید توان این مشکلات را داشته باشد:

  • از بین بردن خشونت خانگی
  • حل مشکلات ناباروری
  • کاهش مشاجرات خانوادگی
  • حل مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان
  • غم و اندوه
  • حل مشکلات LGBT
  • سوء مصرف مواد مخدر

برای آشنایی بغا خانواده درمانگر ومیم توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات لازم را در زمینه خانواده درمانگر کسب کنید.



:: برچسب‌ها: خانواده درمانگر , مشاوره , روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مرکز مشاوره زوجین

مشاوره زوجین و مراجعه به بهترین مرکز مشاوره زوجین برای حل مشکلات افراد بهترین انتخاب می تواند باشد. بسیاری از زوجینی که به روانشناس زوجین برای حل اختلافات خود مراجعه می کنند درگیر یک سری اختلافات بسیار کوچک هستند که با گذشت زمان تبدیل به اختلافات بزرگ تری شده است. و توانسته آرامش را از زندگی آن ا از بین ببرد.

مشاور زوجین در ابتدای مراجعه یک زوج ایتدا با انجام مصاحبه و انجام تست های روانشناسی، چنان چه مشکلی در هز یک از افراد وجود داشته باشد ابتدا روانشناس به تشخیص و درمان روانشناسی آن می پردازد و بعد از آن زوج درمانی در کلینیک روانشناسی زوجین را آغاز می کند.

کسانی که به مرکز مشاوره زوجین برای حل مشکلات رابطه خود مراجعه می کنند باید متعهد باشند تا در جلسات شرکت نمایند و برای حل مشکلاتشان با دکتر روانشناس زوجین همکاری کنند. در ابتدای روند مشاوره، مشاور زوجین در طی مراحل مختلف از زوجین می خواهد تا خواسته ها و مشکلاتشان از یکدیگر را بنویسند تا در جلسات با حضور مشاور درباره آنها صحبت کنند.

مشاور زوجین حتما به زوجین پیشنهاد می کند تا در جلسات مشاوره این لیست را بازخوانی کنند زیرا در این جلسات سه نفره مشاور می تواند لحن کلام و صحبت های مراجع را به گونه ای که ایجاد درگیری ننماید اصلاح کند. روانشناس زوج درمانی از افراد می خواهد تا از بیان کلماتی که آنها را دچار عصبانیت نسبت به یکدیگر می کند بپرهیزند و از کنایه و توهین جدا بپرهیزند.

مشاوره زوجین در طی جلسات مشاوره به زوجین ها می آموزد تا برای حفظ روابط پایدار با یکدیگر چگونه مشکلات و مسائل مختلف را بر طرف کنند و راه های کنترل بحران های خانوادگی را به افراد آموزش می دهد. در واقع مشاوره زوجین به مراجعین آموزش می دهد چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند، چگونه مشکلاتشان را حل کنند و چگونه با یکدیگر ارتباط مواثر داشته باشند.

در بهترین مرکز مشاوره زوجین از مشاورین زیادی استفاده می شود که همگی جزو بهترین مشاوران روانشناسی هستند وبهترین خدمات روانشناسی را ارائه می دهند. چنانچه کسانی که برای زوج درمانی به یک مرکز مشاوره زوج درمانی خوب مراجعه کرده باشند برای حل بخش های مختلف و اختلالات روانی به دکتر روانشناس حرفه ای که در آن حیطه درمانی فعالیت می کند ارجاع داده می شود.

بهترین مرکز مشاوره زوجین

مشاوره زوچین، مشاوره سکس تراپی و مشاوره خانواده از نمونه هایی هستند که بسیاری از زوجین برای حل مشکلات خود تمایل به مراجعه از آن ها دارند. یک مرکز مشاوره زوجین معتبر شامل بهترین خدمات برای ارائه  روانشناسی با بهترین هزینه می باشد تا مراجعین از درجات مختلف جامعه بتوانند با استفاده از آن بر مشکلات خودغلبه کنند.

برای آشنایی با بهترین کلینیک مشاوره زوجین می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و مقاله انتخاب بهترین مرکز مشاوره زوجین را مطالعه کنید و یا بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

متخصص زوج درمانی و مراجعه به مراکز مشاوره زوج درمانی برای حل مشکلات زوجین بهترین انتخاب است. بسیاری از زوجینی که به بهترین روانشناس زوج درمانی برای حل اختلافات خود مراجعه می کنند بیش از مشکل درگیر سوءتفاهم هایی هستند که به خاطر بیان نشدن در زمان مناسب تبدیل به مشکلات زیادی شده است.مشاور زوج درمانی در ابتدای مراجعه زوجین با کمک مصاحبه و انجام تست های روانشناسی، چنان چه اختلالی در زوجین وجود داشته باشد ابتدا روانشناس به تشخیص و درمان روانشناسی آن می پردازد و بعد از آن زوج درمانی در کلینیک روانشناسی زوج درمانی انتخاب نو آغاز می شود.

کسانی که به مرکز مشاوره زوج درمانی برای حل مشکلاتشان مراجعه می کنند باید متعهد باشند تا در جلسات شرکت نمایند و برای حل مشکلاتشان با دکتر روانشناس زوج درمانی همکاری کنند. مشاور روانشناس در طی مراحل مختلف از زوجین می خواهد تا خواسته ها و مشکلاتشان با یکدیگر را بنویسند تا در جلسات با حضور مشاور درباره آنها صحبت شود. مشاور روانشناس حتما به زوجین پیشنهاد می کند تا در جلسات مشاوره این لیست را بازخوانی کنند زیرا در این جلسات سه نفره مشاور می تواند لحن کلام و صحبت های مراجع را به گونه ای که ایجاد درگیری ننماید اصلاح کند. روانشناس زوج درمانی از افراد می خواهد تا از بیان کلماتی که آنها را دچار عصبانیت نسبت به یکدیگر می کند بپرهیزند و از کنایه و توهین استفاده نکنند.

 

دکتر روانشناس در طی جلسات مشاوره به زوجین می آموزد تا برای حفظ روابط پایدار با یکدیگر چگونه مشکلات و مسائلشان را بر طرف نمایند و راه های کنترل بحران های خانوادگی را به افراد آموزش می دهند. در واقع مشاور خوب روانشناس به مراجعین آموزش می دهد چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند، چگونه مشکلاتشان را حل کنند و چگونه با یکدیگر ارتباط مواثر داشته باشند.

در بهترین کلینیک های روانشناسی از مشاورین روانشناس زیادی استفاده می شود که همگی جزئ بهترین مشاوران روانشناسی هستند وبهترین خدمات روانشناسی را ارائه می دهند. چنانچه کسانی که برای زوج درمانی به یک مرکز مشاوره زوج درمانی خوب مراجعه کرده باشند برای حل بخش های مختلف و اختلالات روانی به دکتر روانشناس حرفه ای که در آن حیطه درمانی فعالیت می کند ارجاع داده می شود.

مشاوره افسردگی ، مشاوره سکس تراپی و مشاوره خانواده از نمونه هایی هستند که بسیاری از زوجین برای حل مشکلات خود تمایل به استفاده از آن ها دارند. یک کلینیک روانشناسی معتبر شامل بهترین پکیج برای ارائه خدمات روانشناسی با بهترین هزینه می باشد تا مراجعین از درجات مختلف جامعه بتوانند با استفاده از آن بر مشکلات خود فائق آیند.



:: برچسب‌ها: مرکز مشاوره زوجین , کلینیک شیوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مرکز مشاوره زوجین 

در مرکز مشاوره زوجین ، مشاوره زوجین سعی می کند با تحلیل شخصیت و رابطه ی دو طرف، با هدف  کمک به آن زوج برای حل مشکلات بین آ نها است. چنانچه زوجی در رابطه عاطفی یا زناشویی دچار مشکلاتی شوند و احساس کنند دیگر نباید ادامه بدهند و بپندارند که دیگر نمی توانند خودشان مشکلشان را حل کنند، این نشان دهنده آن است که باید به یک مرکز مشاوره زوجین سریعا مراجعه کنند. 

مرکز مشاوره زوجین باید با حساس ترین نکات انتخاب شود زیرا بسیاری از افرادی هستند که در صورت انتخاب غلط یک مرکز مشاوره زوجین هم وقت و هم پول خود را هدر می دهند . در این صورت رابطه ای که ممکن است مشکلات آن ها در طی زمان حل شود، به جدایی ختم می شود.

ما در این مقاله قصد داریم بهترین مرکز مشاوره زوجین را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با مطالعه این مقاله با بهترین مرکز مشاوره زوجین آشناییت کاملی پیدا کنید سپس در صورت وجود مشکل سریعا به آن مراجعه بفرمایید. بنابراین با ما همراه باشید.

اگر شما به دنبال بهترین کلینیک روانشناسی در تهران هستید، کلینیک شیوا با توجه به مشاورانی که در زمینه مشاوره زوجین دارد، به عنوان بهترین کلینیک شناخته شده است. زیرا ما سعی کردیم در این مقاله معیار انتخاب یک مرکز مشاوره زوجین خوب را بر اساس مشاوران و روانشناسان آن مرکز انتخاب کنیم.

بهترین مرکز مشاوره زوجین

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مرکز مشاوره زوجین بپردازیم. مرکز مشاوره زوجین باید یک سری ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که شما می توانید برای آشنایی با آن به ادامه مقاله مراجعه کنید.

اولین و مهم ترین ویژگی مرکز مشاوره زوجین حضور یک مشاور و یا روانشناسی زوجین حرفه ای است. هر چه مشاور و روانشناس موجود توانایی زیادی در زمینه مشاوره زوجین داشته باشد، می توان گفت آن مرکز به عنوان بهترین مرکز مشاوره زوجین شناسایی می شود. یکی از مرکز مشاوره زوجین که در تهران قرار دارد و توانسته افراد زیادی را درمان کند، مرکز مشاوره زوحین شیوا است. این مرکز مشاوره به دلیل حضور مشاوران بسیار توانمند و با تجربه ب بهترین مرکز مشاوره زوجین شناخته شده است. 

خدمات کلینیک روانشناسی شیوا

مشاوره فردی و بزرگسال

مشاوره طلاق

مشاوره زوجین

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره کودک و نوجوان

مرکز مشاوره شیوا دارای بهترین مشاوران و روانشناسان در گرایش های مختلف می باشد، اگر شما در زمینه خدمات بالا نیاز به مشاوره دارید، می توانید به این کلینیک روانشناسی مراجعه کنید.

در صورتی که شما درگیر مشکلاتی از مانند عدم کنترل تعارض، عدم توانایی حل مسئله، افزایش صمیمیت، عدم مدیریت مشاجرات، عدم سازگاری با تغییرات بزرگ مثل خیانت و... هستید، می‌توانیدبه مرکز مشاوره شیوا مراجعه بفررمایید.

برای مطالعه مقاله مرکز مشاوره زوجین می توانید وارد سایت شیوا شوید و مقاله ای را که در این زمینه نوسته ایم را مطالعه بفرمایید. و همینطر می توانید بر روی کله بهترین مرکز مشاوره زوجین کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مرکز مشاوره زوجین , کلینیک شیوا , مشاجره , طلاق ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

زوج درمانگر

مهم‌ترین عواملی که در رابطه زوجی و زوج درمانی موثر هستند را بررسی و مورد توجه قرار می دهند. این بررسی بر اساس اطلاعاتی است که از زوجین به دست می آورد. بنابراین اولین کاری که زوج درمانگر انجام میدهد، صحبت با زوجین و کسب اطلاعات از دو طرف است.

زوج درمانگر سعی می کند اطلاعات زیر را بدست آورد: 


خصوصیات عینی و واقعی زوج ها:

تا مدت‌ها تصور می‌شد که مشابهت در متغیر‌هایی از قبیل شخصیت، سن، وضعیت اقتصادی اجتماعی، ارزش‌ها، اعتقادات مذهبی، قومیت و سایر موارد در ثبات و رضایتمندی ارتباط موثر است. این موارد هنوز هم پابرجاست اما نتیجه تحقیقات اخیر در این موارد پیچیده و متفاوت است.

این خصوصیات شامل موارد زیر می باشد.

این مواردی که قصد توضیح آن ها را داریم بسیار تاثیر گذار هستند در یک رابطه. 

۲. مذهب:

آیا میزان مذهبی بودن یا نبودن ما تاثیری در روابط زناشویی مان دارد؟
در مورد مذهب‌هایی همچون مسیحیت و یهودیت و اغلب در کشور‌های اروپایی  زوج درمانگر مطالب جالبی را نشان داد و آن این بود که زوج‌هایی که با هم کیشان خود ازدواج کرده بودند پیوند مذهبی و قومی را عاملی جهت درک متقابل می‌دانستند و آنهایی که با غیر هم کیشان خود ازدواج کرده بودند فکر می‌کردند که بحث تفاوت‌ها صمیمیت بین آنها را عمیق‌تر نموده است.

البته در مواردی هم عدم توافق در مورد مسایل مذهبی بدون در نظر گرفتن شرایط ازدواج ممکن است منجر به نارضایتی زناشویی شود. تحقیقات روان شناسان در ایران و در بین مسلمانان نشان داد که میزان مذهبی بودن، رضایت زناشویی را پیش بینی می‌کند و مذهبی بودن با رضایت زناشویی رابطه همبستگی مثبت و مفیدی دارد.

۳. قومیت:

تحقیقات اخیر مشاوران زوج درمانی و روانشناسان در مورد ازدواج‌های بین قومی، تصور کلیشه‌‌ای در مورد این مساله را که این نوع ارتباطات محکوم به شکست است را رد می‌کند.

البته طبیعتا مشکلات فراوانی بر سر راه آنها است اما برخی زوج درمانگران معتقد‌‌اند که زوج‌های برون قومی به شرطی می‌توانند موفق باشند که تفاوت‌ها را درک نموده نه که تحمل کنند و این در صورتی ممکن است که زوج‌ها هر یک فرهنگ ارتباطی خاص خود را در نظر گرفته و یکدیگر را در رشد شخصیتی خویشتن به لحاظ تفاوت فرهنگی موثر بدانند.

۴. سطح روان شناختی:

تفاوت‌های فردی در سطح روان شناختی مثل سابقه تروما با عملکرد زوج‌ها مرتبط است. زوج درمانگر  ها با در نظر گرفتن اطلاعات روانشناختی زوج‌های تحت درمان که هر دوی آنها به نوعی از سو استفاده‌های دوران کودکی رنج می‌برند با زوج‌هایی که فقط یکی از آنها دارای چنین سابقه‌‌ای بود و همچنین زوج‌هایی که هیچ یک از آنها دارای چنین سابقه‌هایی بوده است مقایسه کرده‌‌اند و نتایج حاکی از آن است که هر کدام از این زوج‌ها به میزان آسیب دیدگی؛ به مراتب از رضایتمندی کمتری در زندگی زناشویی برخوردار بودند.

۵. فرزندان:

یکی دیگر از متغیر‌های مورد توجه زوج درمانگران، وجود یا عدم وجود فرزندان در زندگی است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که صمیمیت و نزدیکی زناشویی گاهی یک تا سه سال پس از تولد فرزندان ممکن است کاهش یابد اما مشاوران زوج در مطالعه و تحقیق بر روی خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک بودند به این نتیجه رسیدند که بیشتر زوج‌ها مدتی بعد از سازگاری اولیه به مرحلهٔ رضایتمندی می‌رسند.

 برای آشنایی با زوج درمانگر می توانید وارد سایت کلینیک روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات مورد نظر را در رابطه با زوج درمانگر کسب کنید.


:: برچسب‌ها: زوجدرمانگر ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مشاوره زوجین

مشاوره زوجین شاخه ای از روانشناسی است که به افراد در جهت بهبود رابطه و افزایش آرامش در زندگی کمک بسیاری خواهد کرد.

تصمیم‌گیری برای مراجعه به مشاوره زوجین می تواند یکی از بهترین و مهم ترین تصمیمی باشد که افراد برای  بهبود رابطه خود می گیرند. 

پیدا کردن مشاور زوجین خوب و مناسب، و سنجیدن جوانب مالی یکی از انواع معضلاتی است که نظر افراد را برای مراجعه به یک مشاوره زوجین می تواند تغییر دهد. بنابراین می توان گفت بسیاری از افراد به دلیل  داشتن مشکلات مالی نمی توانند به یک مشاوره زوجین خوب مراجعه کنند، از این رو نمی توانند رابطه خود را نجات دهند، از این رو تصمیم به طلاق می گیرند.

در مشاوره زوجین موارد بسیاری است که در نظر گرفته می شود. وقتی زوجی به یک مشاوره زوجین مراجعه می کند، مشاوره برای هر کدام از آن ها برنامه درمانی منحصر به فردی در نظر می گیرد، زیرا مشکلات و معضلات هر زوجی با یکدیگر متفاوت است.

بنابراین نمی توان یک برنامه کلی را برای هر زوجی در نظر گرفت. زیرا مشکلات و معضلات هر زوج با زوج دیگر بسیار متفاوت است.

مشاوره زوجین در چه مواردی مهم است؟

زمانی که دو فرد به یکدیگر اعتماد ندارند.

زمانی که جر و بحث در رابطه افزایش یافته 

زمانی که بین دو فرد ارتباطات ضعیف است.

وقتی چیزی وجود دارد که توانایی گفتن آن را به همسرتان ندارید.

کلینیک روانشناسی شیوا یکی از مرکز مشاوره های بسیار خوب در زمینه مشاوره زوجین می باشد. تنها دلیل انتخاب ما برای انتخاب این مرکز مشاوره حضور مشاوران با تجربه و کار بلد است.

برای مراجعه می توانید بر روی کلمه مشاوره زوجین لینک شده کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاوره زوجین ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

مشاوره زوجین ، به معنی تحلیل شخصیت و رابطه ی دو طرف، به منظور کمک به زوجین برای حل مشکلات موجود در رابطه آن ها است.

در صورتی که زوجی در رابطه عاطفی یا زناشویی دچار معضلات شدیدی شوند و احساس کنند که در بن بست قرار گرفتته اند و نمی توانند خودشان مشکلشان را حل کنند، دیگر وقت آن رسیده که به مشاوره زوجین خوب مراجعه کنند.

بهترین راهکار برای داشتن رابطه ای سالم و پایدار به هر دو طرف بستگی دارد. هیچ راهککار به خصوصی وجود ندارد که شما و همسرتان بتوانید با انجام آن یک رابطه ی ایده آل بسازید و طلاق و جدایی را فراموش کنید، چرا که هر زوجی به فعالیت های خاص خودشان برای بهبود رابطه زناشویی شان نیاز دارند.

برای برخی زوج ها این فعالیت ممکن است به اشتراک گذاشتن یک عادت مشترک باشد، مانند دوچرخه سواری، انجام دادن بازی هایی که هر دو دوست دارید، یا گوش دادن به موزیک هایی که هردو تان می پسندید. 

برخی از فعالیت های اثر گذار که می تواند روابط را بهتر کند:

  1. یک فعالیت مشترک با هم انجام دهید.
  2. چیزی باشد که به صورت مرتب انجام می دهید.
  3. فعالیتی باشد که برای هر دو طرف سرگرم کننده و لذتبخش باشد.
  4. کمک به یکدیگر

در مشاوره زوجین چه سوالاتی پرسیده می شود؟

  • بزرگترین ترس شما چیست؟
  • دوست داری کجای دنیا باشی؟
  • مهم ترین و اثرگذار ترین خاطره ی کودکی شما چیست؟
  • چه آهنگی دقیقا آنچه درون شما هست را بیان می کند؟
  • چه کسی الگوی شما در زندگی است؟

این موارد بخشی از مقاله معرفی مشاوره زوجین در شیوا بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق به سایت کلینیک روانشناسی شیوا مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.



:: برچسب‌ها: مشاوره زوجین , کلینیک روانشناسی شیوا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

امروزه پیدا کردن یک کلینیک خوب برای کودک و نوجوان یکی ااز مهم ترین کار هایی است که باید انجام داد.

بهترین کلینیک کودک و نوجوان مرکز مشاوره شیوا است که با توجه به سابقه و تجربه بالای پزشکان توانسته در بین  دیگر کلینیک های کودک و نوجوان رتبه بهتری را بگگیرید.

چرا باید یک کلینیک کودک و نوجوان خوب را باید پیدا کرد؟

یک کلینیک کودک  نوجوان باید بسیار دکترام با تجربه ای داشته باشد. تنها کلینیک را می توان به عنوان بهترین کلینیک دانست که دارای پزشکان با تجربه باشد.

ما در مقاله ای تحت عنوان بهترین کلینیک کودک و نوجوان در سایت کلینیک روانشناسی شیوا سعی کردیم بهترین کلینیک کودک و نوچوان را به شما معرفی کنیم.

بنابراین برای مظالعه ادامه این مقاله می توانید وارد سایت روانشناسی شیوا شوید و اطلاعات کامل را کسب کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین کلینیک کودک و نوچوان , روانشناسی , کودک و نوجوان ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام کشاورز
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد